Sunday, April 10, 2016

Program anak angkat latihan ke 5

الحمد لله Praise to Allah 

Sessi latihan ke-5 telah berjalan dengan lancar. Dibawah penyeliaan saya yang dikendalikan oleh Pemanah UiTM Najihah, Athirah dan Asyraf.

Prestasi anak2 kita semakin meningkat.

Disini saya ingin mengingatkan utk pemanah membawa bekal air, atau paling tidak bekas air (air boleh ditadah dipejabat Memanah) untuk pemanah minum air yang secukupnya. Mohon ibubapa nasihatkan anak masing2 untuk minum air sekerap yang boleh.

Cuaca hari ini amat panas.
Hari ini Farhana dihyderasi agak teruk, tetapi terkawal.

Hari ini, 3 pemanah terbaik saya asingkan untuk memanah menggunakan arrow. Mereka adalah Aqil, Aish dan Danisha.  InShaAllah اِ نْ شَآ ءَ اللّهُ... Minggu depan saya akan beri peluang kepada 3 org lain jika "form" mereka melepasi piawai yang saya kehendaki.

Memandangkan latihan hanyalah 1 kali seminggu, saya sarankan ibubapa galakkan anak2 ini utk tarik getah setiap hari di rumah.

Minggu depan latihan akan diteruskan seperti biasa. Saya akan maklumkan jika ada perubahan sebaliknya.





Oleh :
Mohamad Azmi Nias Ahmad
Jurulatih UiTM & SUKMA Pahang



No comments: