Friday, August 7, 2009

OVERALL CHAMP.. 2 in the row SRP 2009

Salam,

Syukur pada Allah, Pemanah UiTM telah membantu. Daerah Maran menduduki tempat ke 3 keseluruhan bagi semua acara sukan dan Johon keseluruhan bagi acara memanah dengan menyumbangkan 6 emas 5 perak dan 1 gangsa.

Walaubagaimanapun. Keseluruhan pingat yang dikutip oleh pemanah kita yang mewakili Daerah Maran dan Daerah-daerah lain adalah 6 emas 10 perak dan 6 gangsa.

Terima kasih pada semua staf UiTM yang membantu kami untuk menyediakan padang, meminjam payung, aspek keselamatan, papan score, kenderaan dll.

Terima kasih terutamanya pada pengarah kampus yang kerap kali ke padang memanah utk membakar semangat pemanah-pemanah dari UiTM

Juga terima kasih kepada Prof Dr Jamaluddin Kasim kerana meluangkan masa beliau untuk menyampaikan pingat kepada pemenang.

Akhir kata, semoga Nurhidayah Abd Latip berjaya mengharumkan nama negara di Grand Prix Asia. Beliau adalah pemanah wanita compound pertama UiTM yang terpilih utk mewakili team senior (elit) negara. Beliau telah memecahkan rekod kebangsaan 50m milik beliau di sukan remaja Pahang.

1 comment:

muhamad azmeer said...

HAHA,,
bru nk post ke,,,
lme tggu nk bace,,,,